- Never lose hope in love -

Ett inlägg om dagen - det är ju en början på en positiv trend i alla fall. Lika så är att det börjar ge sig på jobbet. Det är nya kampanjer och det är svårsålt, så det är grymt skönt att jag ändå kränkt iväg en eller två varje dag under en period nu. Förresten, har sagt upp mig nu, påskrivet och klart - den tionde augusti jobbar jag min sista dag på Vendator.
 
Harry har fått tre söta ungar, kan knappt bärga mig till de blir lite äldre och ögonen börjar titta fram. Han har blivit en hon nu i och med att hon fått ungar. Namnet förblir ändå Harry - det skulle kännas ännu konstigare att byta namn nu. 
 
Idag är det en månad till min födelsedag. Det betyder att det är Mickis födelsedag idag, så grattis till dig! Det är även sex veckor till jag börjar skolan i London. Jag kollar hotell där i princip varje dag, i och med att jag kommer ha en del besök.
 
Nu ska jag ta och borsta gaddarna och gå och lägga mig. Imorgon väntar en god frukost, en långpromenad och en dusch innan jag drar iväg till jobbet igen. Ska dra hem Samsung Kies som jag inte har skaffat på den här datorn än, vilket har resulterar i att inga bilder kommit ut. 
 

Kommentera här: