- My shoppingbag will be full -

Inte nu i helgen men helger därefter ska jag dra till Ullared och shoppa. Sist jag var där blev det bara tråkiga saker - underkläder, schampo, balsam, tandborste, filmer, nått linne och två One Tree Hill boxar. Jag hoppas verkligen det finns mer när vi åker nu, så jag kan köpa på mig lite. Har kikat lite på Ullared-bloggen och hittat lite jag skulle vilja köpa.
 
Ett linne mer längre rygg har jag velat haft länge.
Om det är bra pris kanske jag köper en resväska - jag ska ju ha med mig två till London.
Scarfar har jag inga alls, så tänkte kolla in deras utbud på det.
En liten ficka till mobilen, gult är fult sägs det - men jag tycker att det är sjukt snyggt!
Ansiktskrämer, hårkurer och hudterapi skulle ju vara bra att ha.
Fjäderörhängen har jag inga, ska kika in om det finns några fler fina på Ullis.
En stickad tröja med lite möster - fin i mina ögon, och ser grymt skön ut. Bara det inte är ull i den!

Kommentera här: