- Everyday can't be a good day -

Jag har gjort lite ändringar i min planering över sommaren. Eftersom det kändes lite överkurs att jobba sex dagar i veckan har jag nu tagit ledig alla helger och istället tänkt jobb en och en halv vecka i augusti - vilket gör att jag kommer få in cash på kontot i september! Det kändes som en bättre idé - slippa jobba ihjäl mig i juli, och istället jobba åtta dagar i augusti och få ihop fler timmar.
 
Så den tionde augusti jobbar jag förhoppningsvis min sista dag på Vendator, inget illa om Vendator - men pallar inte pendla två timmar varje dag. Sen är det Ullared, Falkenberg, Göteborg och nått mer ställe som väntar innan jag fyller år. Ska även klämma in någon Stockholms-visit, en massa umgänge med mina fina vänner och så. 
 
Bara för uppdateringens skull... 
 
Jobb jobb.

Kommentera här: