- Love is in the air -

Jag som trodde att denna dag skulle bli lika solig och fin som gårdagen, men icke. Har i alla fall slutat skolan och nu är det nio dagarns ledighet från skolan som gäller. Dock har jag fullspäckat schema.
Fredag: Innebandyträning
Lördag: Inget planerat, sköööönt! Blir väl att packa lite granna.
Söndag: Innebandymatch, åker till Riga med familjen.
Måndag: Riga.
Tisdag: Riga
Onsdag: Förhoppningsvis en tripp till Lager 157 med Karin.
Torsdag: Hela för- och eftermiddagen till att göra ingenting, jobb på kvällen.
Fredag: Hela för- och eftermiddagen till att göra ingenting, jobb på kvällen.
Lördag: Jobb fram till halv sex sen blir det bowling och pizza med mina fina vänner.
Söndag: Jobb fram till halv sju sen ska jag hem och göra ingenting.
För övrigt så har jag lite plugg jag måste ta tag i, en historiauppsats, plugg till teoriprov på idrotten samt en fördjupning på naturkunskapen - men det fixar sig.


Just nu; törstig efter idrottspass samt bloggning på g...

Kommentera här: