- It's been a great day to be alive -

Vaknade av mig själv halv nio, klädde på mig, på med promenadskorna, ner till Ingmarie. Det blev fyra och en halv kilometer idag också, sen en dusch och frukost. Stack till Valbo med Ingmarie och kikade lite på kök innan jag faktiskt shoppade en hel del. Sen tog jag bussen till Hofors för att fika lite med bruttan som sticker iväg till USA under ett high school year på fredag nästa vecka. Klockan kvart över fem började jag jobba. Halv sju började hela vårt system krångla. Halv åtta stack jag hem med betalning till nio. Kändes bra ändå, en bra dag som jag har fått mycket gjort under.
 
Och jag känner så här gällande min shopping - det jag köper nu slipper jag köpa sen. Så det spelar inte så stor roll tycker jag om jag handlar för drygt tre hundra spontant nu idag, i Ullared, i Göteborg eller i London. Här är vad jag fick med mig i alla fall!
 
Gul BH - Cubus 79:- / Byxor med "skinn"-remsa på sidan av benet - Gina Tricot 99:- / Svart body med öppen rygg och transparenta detaljer - Cubus 29:- / "Lack"-leggings - Gina Tricot 49:- / Mjuk och skön morgonrock - Cubus 79:- / Vakuumpåsar 19.90:-/styck (sjukt bra, ett tjockt stort duntäcke förminskades nog i alla fall fyra gånger efter att vi var klara - BRA!)

Kommentera här: