- It hasn't been one of those days -

Ännu en fredag att lägga till handlingarna. En slö fredag fram till klockan halv tre. Drog till jobbet, hade en skitdag som var sjukt seg. Sen var jag i Sandviken och fördrev tid med Ida från nio till halv elva - ingen konst när man går genom hela stan, äter chokladtårta för fulla muggar och pratar och skrattar om en massa roliga människor och fler djupa diskussioner om diverse "grown-up-things". Sen blev det buss hem och sen lite prat med Ingmarie. När jag kom hem hittade jag min efterlängtade trenchcoat på sängen och den satt sjukt bra! Inte för kort, inte för lång - perfekt! 
 
Lite bilder från dagen. 
 
Gott med chokladkada på stan! 
Fiskbensfläta ála Maria. Gör man en på sig själv bakåt så blir den tydligen vriden...
 
Tydligen vill inte blogg.se lägga ut fler bilder, så min trenchcoat kommer ut imorgon, för nu är jag dödstrött!
 

Kommentera här: