- London, make a wish and believe it's come true -

1. Resan dit.
2. Hotellet.
3.1 Shopping.
3.2 Mer shopping.
3.3. Catwalk.
4. Mat.
5. Turistande.
6. Övrigt.
Japp, då var det dags för shopping. Jag vet inte riktigt vad jag kan säga annat än att jag älskar shoppingen i London. Allt är billigare där, och Primark är min nya favorit! Vi kom dit till de öppnade och då var det skönt med lagom folk, men efter två timmar var det en halvtimmes kö till provrum så jag tror att det är fler som har primark som favoritställe.
Jag köpte i alla fall en himla massa kläder, underkläder och badkläder - inte bara på Primark. Här på bilden nedan visas det mesta jag och Mickis köpte tillsammans, förutom ett par Levis-shorts var.
Min shopping: Primark = fyra sett med BH och trosa för 45-65:- för båda. En rosa bandeau BH 65:-. Blå spetstrosor 20:-. En färgmönstrad bikini 110:-. En svart bikini 65:-. New Look = Ljusa jeans 140:-. Ljus jeans-skjortlinne 150:-. Forever 21 = Mörkare jeans med dragkedja i benslut 65:-. Top Shop = stickat linne med färgade möster 220:-. H&M = kilklackar med spännen 330:-. Urban Outfitters = Ljusa höga Levis-shorts 350:- (jag är kär idem)
Mer om shopping kommer...

Kommentera här: