Orkar inte mer av detta nu

Har legat i princip hela dagen idag också... så jäkla trött på det här nu! Jag är så jäkla trött och slapp, har ont i huvudet dagligen, är yr och känner att jag inte orkar någonting alls. Tror nu det kan bero på någon förkylning då jag fått ont i halsen och är snorig och jävlig - men det måste ta slut nu...
Just nu vill jag bara att bilfärden till Funäsdalen ska vara över och att vi är i stugan. Får verkligen hoppas att några dager i fjällen gör susen - eller i alla fall gör att förkylningen kan bryta ut helt istället för att vara litegrann hela tiden varje dag.
Favorit i repris - jag längtar tillbaka till Bali och utlandet över huvud taget. Jag längtar helt enkelt bort från det här landet och bort från vintern. Tycker det kan räcka nu, att vi fått tillräckligt mycket snö, tillräckligt mycket kyla och en tillräckligt lång vinter.

Kommentera här: