Det finns inte många saker man kan göra utan hjälp, sök inte efter dessa

Jag har gått upp ur sängen, äntligen. Och jag hat bytt ut mina pyjamasbyxor mot ett par mjukisbyxor - stor skillnad.. Har ont i huvudet, och det är alldeles för varmt här i köket, usch, det gör intenting bättre. Men så tittar jag och ser att det bara är tjugo grader här inne så det är väl mig och min kroppstemperatur det är fel på.
I lördags var jag med mamma och Ingmarie till Valbo på förmiddagen. Till en början hade jag ingenting jag behövde köpa men så kom jag på mig själv. Jag åker till fjällen nu i veckan och jag har vuxit ur mina täckbyxor - på längden, jag som trodde att jag inte växte nå mer? Och har heller inga riktiga skidvantar då jag är en jäkel på att slarva bort såna... och sen köpte jag ett par byxor på BikBok också. =)


De blå täckbyxorna fanns tyvärr inte i min storlek så det blev ett par svarta.


Och ett par vita riktiga skidvantar, men det fanns ingen bild på dem.
1 ajla:

skriven

jasså då ska jag kolla där, tack för tipset sötnos!:)

Kommentera här: