- It means everything to me that you even exist -

Hm, det märks då ganska rejält att jag är ur form. Eller det kanske inte är rätt ord. Ovan är nog bättre. Bara det att jag har börjat gå på promenader om kvällarna nu. Och jag märker verkligen att jag inte tränat så mycket nu i vinter. Det är inte det att jag tycker att det är speciellt jobbigt att ut och "powerwalka" i trekvart, en timme så där - det är det att mina ben är så jäkla ovana med underlag och jag vet inte allt. Känner mig stum i benen och har så jäkla ont i benhinnorna. Men Karin - när jag går gör det int på utsidan och när jag springer gör det ont på insidag, är det normal eller är det ett till bevis på att jag är lite udda? ;)

Värmen ska förresten hålla i sig. Det blir sjuk varm till nästa helg och imorgon och på tisdag.



Kommentera här: