- Look through the window -

Dagen idag har varit en ganska seg dag. Började med en sjukanmälan - huvudvärk, illamående och allmänt seg + skolan är ingen bra kombination, sen fortsatte jag sova några timmar - och har sovit fjorton timmar sen jag gick och la mig igår kväll, och ändå är jag så grymt trött? Förstår verkligen inte det här med sömn och hit och dit. Hmm, nu på kvällningen blev det grattning av en av kusinerna. Så det blev fika och gott sällskap - schysst kväll!

Nu mår jag väl sådär, illamåendet har lagt sig men huvudvärken är kvar och känner mig yr. Men det blir skolan imorgon i alla fall - tycker inte om att vara borta från skolan mer än nödvändigt...
Så nu ska jag stänga ner datorn och lägga mig och sova. (Läs:"Så nu ska jag trycka igång en film jag kan somna till så jag slipper höra konstiga ljud ute från skogen") :D


Ja, du fattas oss...

Kommentera här: