Ingen bad dig om din åsikt, så varför pratar du

Kikar på termometern och nu står den på minus 10.9. Jag tycker om snö, och jag tycker om vintersporter - men måste det vara så förbannat kallt? Imorse när jag vaknade var det näst intill tjugo minusgrader. DET ÄR JU RENA RAMA ISTIDEN! Nu ska vi inte vara sån men jag tycker ändock att det inte behöver vara mer än sisådär fem minusgrader kanske - är inte det lagom?
Jag tog paus från allt plugg - jag har pluggat sen jag kom hem, alltså i tre timmar, så jag förtjänar detta. Jag har inte alls så mycket kvar av matten och jag har läst om det vi ska ha i NO - imorgon tar jag tag i frågor o.s.v och även massa plugg i skolan då vi har en och en halv timme NO plus en timmes hål efter det.

Måste få lägga in en rad och skryta om att jag fick full poäng på förra NO-provet om arbete, rörelse, kraft och tryck och därmed MVG - glad tjej!


Hon är bra söt, hon, den där Clara. =)
1 Kussen..!:

skriven

Jupp när vi var i Egypten snorklade jag med ca 40 stycken vilda delfiner.. (: Underbart..! Jo fotbehandlingen var rätt skön.. Nu har jag röda fina tånaglar haha.. d:

Kommentera här: