Skola, valbo.

Och ännu en dag, med samma sak..
- Behövs en ändring i mitt liv? Jag ska nog börja med att sticka klar min mössa, sen kan jag ut och springa även fast det är kallt. :D
Dock är det då tråkigt att springa, men vill man ha bättre kondition så måste man väl försöka göra någonting åt det.. även fast det är väldigt jobbigt! :D

Menmen.
Skola idag, det gick finfint. NO, NO, e-tid, lunsch, hemkunskap och slöjd.
- Ganska soft dag. :D

Sen stack jag i alla fall iväg till valbo idag igen, dock med annat sällskap, Linnéa idag.
Hehe, och 14 bussen var sen till resecentrum, så vi kom till rese när klockan var en minut i halv fyra, och 91 bussen till valbo skulle ha gått halv... hehe, så vi ringde till x-trafik som skickade en taxi åt oss.
- Så nu har jag åkt taxi för första gången i mitt liv, i Sverige.
Har åkt utomlands, men inte i Sverige som jag kommer ihåg. :P
Och detta med Linnéa. :D

Jag hittade adaptern till telefonen på elgiganten, ingen på siba, jävla skit affär! :P
- Jaja, hörlurarna köpte jag tidigare idag, av Viktor. :P
Helbäääst, musik som fan imorgon!

Hehe, nu ska jag sticka lite, eller så gör jag inte det.
Kanske ska gå och borsta tänderna.

Nja, jag skriver lite till.
Kom hem och kikade på Idol med Linnéa. Och Erik var ju helgrym! Fy fan så duktig han var!
- Och fin. ;)

Hörs.

Kommentera här: