samma, - men annorlunda

har läst igenom min blogg lite granna.
några inlägg, jag inte glömmer.
i ett skrev jag att jag var tvungen att bli snäll.

vara snäll
spara pengar
försöka att vara positiv
inte bara drömma hela tiden, leva lite också

*punkt, punkt*
det var listan jag skulleuppnå.
just nu tycker alla att jag är för snäll.
jag tycker att jag inte gör av med några pengar alls.
och att inte bara drömma hela tiden, att leva lite också... HÄRLIGT Maria, du klarar detta finfint!
Tehe... men det där med att vara positiv är inte så lätt, tehe. mot andra kanske, men mot mig själv?

hummh.
tänk va, vad man kan sakna någon så mycket...

nog pratat om det, nu ska jag försöka att tänka på framtiden, inte... historia...

jaja, jag var i självaste huvudstaden igår jag.
Jag gick och stekte med Kajsa på drottninggatan och köpte ingenting. ett linne, okej, det var så varmt med svart linne. ;)
sen vare gröna lund med ajla, alma, clara, kajsa och sara. kulkul.
jag ville åka tilt, men ajla och kajsa gick bara med på fritt fall.

sen, insane. helkasst, den var ur funktion hela tiden typ. sen när den startade stod jag i kö för extreme och sen när jag skulle åka den var det hur lång kö som helst, så jag åkte fritt fall istället. i alla fall.

bussresan hem var helbäst. tittade halft på madagaskar, sen snackade jag med charlie resten typ. ;)
haha, trevligt som tusan!

fast jag tycker egentligen inte om stockholm, inte gröna lund. fan hatar gröna lund. det är helkasst.
nä, Göteborg ska det vara. Jag älskar Göteborg, så himlans mycket! Och Liseberg är helbäst. Kulkul.
Och om en och en halv månad bär det av just dit!
Göteborg, Gothia... här kommer Maria Andersson!

Invigningen, stå där på gräset. Tänka sig, tänka sig att det är just Årsunda som ska stå där igen va? Tänka sig att det är cirka 52.000 som står på lektaren. Tänka sig... tänka sig.

Ååh, längtar som tusan!

Nu ska jag tydligen slå in paket. Suck, helkass är jag på det. Tehe..
Samma, - men annorlunda. Det är jag det. :)

Älskar, älskar inte... älskar, älskar inte...
Jag föredrar älskar.

Ha det bäst allesammans.
paketera paket, sen äre match, match, match! Taggat som tusan.
Hörs. :)

Kommentera här: