Go' natt. =)

Hissar.

Tystnad. Att ligga i sängen, sitta på en stol, gå ute ... och höra tystnaden. Är det inte förbannat skönt? Känna att det är bara en själv och tankarna i huvudet. Det enda man faktiskt hör är de ibland roliga och ibland tråkiga tankarna.

Filmer. I massor, jättemånga filmer! Det absolut bästa jag vet är nog att titta på film. I alla fall det bästa man kan göra när man är inne. Och det spelar ingen roll om det är en film jag redan har sett flera gånger .. är det en bra film som fastar så är det så bra att titta på film.

Dissar.

Ovetskap. Att inte veta någonting. Inte veta hur någonting kommer se ut om flera år. Att inte veta om jag kommer finnas då. Om någon kommer finnas då. Att inte veta hur världen kommer se ut. Att inte veta vilken väg man ska gå, inte veta vilken väg som är bäst att gå.

Klockan. En tickande klocka. Inte just klockan, egentligen. Bara det där tickande ljudet. Finns det verkligen inga klockor som faktiskt inte tickar? Det känns som om att tider bara flyger iväg utan att man gör någonting med den när man hör det tickande ljudet och bara ligger och filosoferar.

Sömnlöshet. Eller vad det nu heter. :D haha. Nu vill jag sova, men jag är inte trött nog för att göra det, då det blir väl ännu en till film innan jag försöker mig på det omöjliga - att sova.

Kommentera här: