'¨vår

Yeah!                                                                                   
Våren har kommit, snön försvinner
det är för värmen jag brinner!

Yeah!
Våren har kommit, värmen är här
och snart kommer även en massa bär.

Yeah!
Våren har kommit, se i framtiden
herrejävlar, vad blev det med den friden?

Yeah!
Snart är sommarn här den åh
då ska jag lära mig stå på tå

Yeah!
Sommarn 2009 blir den bästa
de tror nog de flesta

Yeah!
Sommarn kommer alltså snart
och väldans, va det känns underbart!


Hejsan hoppsan gott folk.
Mycket har hänt sen jag skrev sist, hur länge sen är det? ;)
Emmnh, i alla fall.
Just nu är det påsklov.
Jag har fått såå himla dåligt minne. ;)
Jag håller på att lär mig åka skateboard!
Jag älskar det! ^^
Plus så har jag bytt stil.
Förr ville jag ha mörkt, nu vill jag ha ljust. Hahahaha, very fun, INTE.

Ja, dålig humor har jag också fått. Hehe.

I alla fall.
Påsklov, snart bär det av till fjälls. Kommer faktiskt sokna rampen lite. ;)
Dåligt minne, glömde att det var måndag idag. Glömde alltså allt som skulle hända idag, dvs TRÄNING!
Skateboard, kan åka finfint. Inte så bra i ramp och inga trix. ;)
Jag älskar skteboard, ingen aning om varför. Det är bara så himlans grymt roligt så det finns inte!
Bytt stil, I like it. Jag menar, mörkt är ju så... dystert. Ljust är så... mycket bättre, helt enkelt. ;)


Fredag
Skolan, ganska så tråkigt.
Stan med Maria, köpta bok, fikade.
Sen vare film hela kvällen/natten.
Blev kvar tills nästa dag, Tihi.
Lördag
Vaknade, och fick veta en inte så himlans rolig nyhet.
Datorn och kolla med folk vad de visste. Surt!
Ingen fara, pust!
Cykling lite... ganska mycket. HÄRLIGT!
Hem vid fem tiden.
Ut på joggingtur med Bella.
Duschen kallade.
Rampen med Viktor, Samuel och Ante.
Film med Samuel, Ante och Clara.
Hem och tittade på film med Clara.
Somnade, sooooov!
Söndag
Vaknade, seeg! Väldigt seegt!
Frukost, mumsigt!
Spel med Clara, Bondespelet, fun!
Jag förlorade med en halv miljon.
Lite ombäddning och säng och damsugning.
Datorn med Clara, segt!
Skjutsade hem Clara, hämtade Linnéa.
Valbo, vihoo. Fotbollskor inhandlade!
Fotbollsmatch, kallt som satan, satt i bilen.
Hemma vid tio.
Datan, segt, segt, segt, segt!
Sängen, sleep well!
Måndag
Vaknade.
Städade badrum, hall och mitt rum.
Rampen med Ante, Samuel och Rasmus.
Och nu sitter jag här och har ont i huvet.
Suck och pust, ont i HUVET!

Jaja. Varför, varför varför!
Hehe, nu ska jag vila lite tror jag.
Vile huvet. Suck, vill inte, vill inte!

Hade bäst!
Krambanan

Kommentera här: