Iskallt.

Ååh, igen dådå..
Ja, senaste inlägget kom den tjugonde, då jag sa att jag skulle stänga av datan.
Hehe, den har inte varit av kan jag säga... men jag har inte lagt in nå inlägg sen dess. Sorry.

Men sak samma. Imon är det jul. Inget jag ser fram emot. Kanske, lite.
Ska inte snacka om det så mycket, det gör mig i alla fall bara deprimerad. :P

Emmnh, alla julklappar är köpta ialla fall. Förutom, två. Fast de kan jag köpa sen. I och för sig har jag ingen aning om vad jag ska köpa till dessa två, men men. Jag hittar väl på nått, med min jättebraiga fantasi.
Aja..
Idag kommer lite av släkten hit, från mammas sida. Eftersom vi ska fira jul, på julafton med pappas släkt.
Ingen hit eftersom mer än hälften av de är typ kristna. Som jag verkligen aldrig kommer bli.

Aja..
Jag har städat och gjort det hur fint som helst i mitt rum nu i alla fall. Plus badrummet uppe, hallen och halft köket. Nöjd!
Hehe. I alla fall. Nu sitter jag och lyssnar på en massa musik.

                        _________________

Aja, om vi inte hörs tidigare så får ni väl ha en bra jul. :)
Som sagt, God Jul. ;)

Kommentera här: